Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları
Üniversitemiz ve hizmetlerimiz hakkında tarafınıza bilgi verilmesi amacıyla tanıtım ve pazarlama içerikli ticari elektronik ileti gönderilmesi; E-posta, telefon vb. iletişim araçlarıyla tanıtım iletilerinin gönderilmesi; Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi kapsamında ticari elektronik ileti gönderilmesi için hukuki süreçlerin yürütülmesi; Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi kapsamında İleti Yönetim Sistemi’ne kayıt yapılması; Yetkili kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi; Herhangi bir uyuşmazlık halinde delil olarak kullanılabilmesi; Kurum tarafından sunulan program ve hizmetlerin aday öğrencilerin beğenisine sunulması, önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası; Aday öğrenciler tarafından sorulan soruların değerlendirilebilmesi ve bu hususta bilgilendirme yapılabilmesi, bu amaç doğrultusunda adayla sözlü ya da yazılı olarak iletişime geçilmesi amaçlarıyla işlenecektir.
Kişisel Verilerinizin Aktarılması
15 Temmuz 2015 Tarihli 29417 Sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanan Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Düzenlenen Yönetmelik’in 7/11. maddesi gereğince ticari elektronik ileti gönderme onaylarının İleti Yönetim Sistemi’ne kaydedilmesi hukuki yükümlülük olmakla birlikte bu kapsamda işlemeye konu kişisel verileriniz İleti Yönetim Sistemi A.Ş. tarafından işletilen ve sunucuları yurtiçinde bulunan sisteme kaydedilmek suretiyle hukuki yükümlülük kapsamında adı geçen şirkete aktarılacaktır. Bu hal dışında kişisel verileriniz tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilebilmesi ile bu kapsamda tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve/ya ret süreçlerinizin takip edilebilmesi amacı ile iş ortaklarımıza, talep edilmesi halinde yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilebilmesi ve yetkili kurum ve kuruluşlara bilgi verilebilmesi amacıyla yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına ve herhangi bir hukuki uyuşmazlık meydana gelmesi halinde hukuki süreçlerimizin yürütülebilmesi amacıyla danışmanlık aldığımız kişilere aktarılacaktır.
Önemle belirtmek isteriz ki ilgili işleme ve aktarma faaliyetleri gerçekleştirilirken, kişisel verilerin güvenlik ve gizliliğinin sağlanması amacıyla teknik imkânların izin verdiği makul ölçüdeki idari ve teknik tedbirler almaktayız.
Kişisel Verilerinizin Elde Edilme Yöntemleri ve Hukuki Sebepleri
Kişisel verileriniz,
www.gelisim.edu.tr internet adresinde yer alan ‘‘Sizi Arayalım’’ adlı formun doldurulması gibi otomatik olan yöntemlerle toplanacaktır.
6698 Sayılı KVK Kanunu’nun 5/1-‘’Açık rızanın alınması’’, 5/2-a)“Kanunlarda açıkça öngörülmesi”, 5/2-ç)“Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması”, 5/2-e)“Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması” ve 5/2-f)’’İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde işlenecektir.
İlgili Kişi Olarak KVK Kanunu’nun 11. Maddesinde Sayılan Haklarınız Nelerdir?
6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat uyarınca ticari elektronik ileti gönderimine dair onay verseniz dahi dilediğiniz zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı reddedebilirsiniz. Ticari elektronik ileti hangi iletişim kanalıyla gönderildiyse ret bildirimi de kolay ve ücretsiz bir şekilde olmak üzere aynı iletişim kanalıyla verebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Reddetme hakkınızı İYS (
sistemin kullanıma açıldığı tarih itibariyle dilediğiniz şekilde) üzerinden de kullanabilirsiniz. Dilerseniz şirketimizle aşağıdaki iletişim kanallarından iletişim kurarak da bu isteğinizi bildirebilirsiniz.
Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi aşağıda belirttiğimiz yöntemlerden dilediğinizi tercih ederek Kurumumuza iletmeniz durumunda Kurum talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde talebinizi ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Üniversitemiz tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Kişisel verisi işlenen kişi olarak, Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11. maddesinde (kişisel veri işlemeyi öğrenme, işlemeyle ilgili bilgi talep etme, işlemenin amaca uygunluğunu öğrenme, aktarım yapılan kişileri bilme, eksik veya yanlış işlemelerin düzeltilmesini isteme, silme veya yok edilmesini isteme, otomatik tüm işlemlerin üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, analize itiraz etme, zararın giderilmesini talep etme) haklarınız bulunmaktadır.
Kanun’un 11. maddesinde sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ile bu haklardan kullanmayı talep ettiğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi
www.gelisim.edu.tr internet adresinde yer alan KVK Kanunu İlgili Kişi Başvuru Formu’nu doldurarak, formun imzalı bir nüshasını
‘’İstanbul Gelişim Üniversitesi, Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sk No:1 Avcılar / İSTANBUL’’ adresine (İletişim Numarası 0 (212) 422 70 00) kimliğinizi tespit edici belgelerle bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla ya da
kisiselveri@gelisim.edu.tr e-posta adresine elektronik posta yoluyla veya KVK Kanunu’nda belirtilen diğer yöntemlerle gönderebilir veya ilgili formu
gelisimuniversitesi@hs03.kep.tr kayıtlı e-posta adresine güvenli elektronik imzalı olarak iletebilirsiniz. Başvuru yolu, yöntemleri ve başvurunun içeriği ile ilgili olarak daha fazla bilgi almak için
www.gelisim.edu.tr internet adresimizde yer alan ‘’KVK Mevzuat Uyarınca İlgili Kişinin Haklarının Kullandırılması’’ metnini inceleyebilirsiniz.
KVK Kanunu kapsamında
“Veri Sorumlusu” sıfatıyla bildiririz.
Saygılarımızla,
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Açık rıza vermediğiniz için devam edemezsiniz.