Bölümün Amacı
  Uluslararasılaşma hedefine yönelik eğitimin verildiği Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün temel amacı, kuramsal bilgi ile uygulamayı entegre edebilen, sosyal sorumluluk bilincine sahip, evrensel etik değerlere saygılı ve bu etik değerler doğrultusunda yaratıcı organizasyonlar ...

Bölümün Geleceği
Küreselleşmenin etkisiyle birlikte mesleğin gereksimine duyulan ihtiyaç gün geçtikçe artmaktadır. Uluslararasılaşma hedefine yönelik eğitimin verildiği bölümümüz mezunlarına kamu ve özel kuruluşların, kurumsal iletişim, reklam, basın ve halkla ilişkiler vb. birçok departmanında ihtiyaç duyulmaktad ...

Kariyer Olanakları
Halkla İlişkiler ve Reklam mesleğinin doğası gereği, tüm kişi, kurum ve kuruluşlar tarafından ihtiyaç dahilinde olduğu düşünülürse, kariyer olanaklarının sektörel bazda ne kadar geniş olduğu yadsınamaz bir gerçektir.  Bu bağlamda içinde bulunduğumuz küresel dünyada mesleğin gereksinimi  ...

Kimler Seçmeli

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nü, sosyal sorumluluk bilincine sahip, evrensel etik değerlere saygılı ve bu etik değerler doğrultusunda yaratıcı organizasyonlar ortaya koyabilen, yeni medya kullanımına hakim, düşünen, analitik bir yaklaşıma ve araştırmacı kimliğe sahip, sosyal soruml ...

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü,  ön lisans/lisans programlarına “Yükseköğretim Kurumlarında ön lisans ve Lisans düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” doğrultusunda kontenjan dahilinde yatay geçişle öğrenci kabul etmektedir.

kariyer danışmanımız seni arasın
Kariyer Danışmanımız Seni Arasın