GRAFİK TASARIMI

Neden İstanbul Gelişim Üniversitesi ?
  • Kesintisiz ve karşılıksız burs imkanı,
  • Uluslararası standartlarda nitelikli akademik eğitim ile hayata 1-0 önde başlamak,
  • Aileden uzakta ama aile ortamında yaşayabilmek,
  • Öğrenci odaklı eğitim içinde, önemsendiğini hissetmek,
  • Dünyanın en iyi üniversitelerinde bir dönem veya bir yıl yurtdışında okuma imkanı
  • Akademik bilgilerini genişletmek, disiplinler arası çalışabilmek adına ücret siz çift anadal yaparak iki diploma ile mezun olmak,
  • Öğrenci kulüpleri sayesinde ulusal ve uluslararası organizasyonlara imza atmak,
  • Türkiye’nin en çok tercih edilen vakıf üniversiteleri arasında ilk 3’te olmak,
Genel Bilgiler Bölümün Amacı
İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Grafik Tasarımı Programı’nın amacı; toplumun iletişim gereksinimlerini de göz önüne alarak sektörün  ihtiyaç duyduğu basılı ve interaktif ürünlerin tasarımını, tasarım ilkeleri doğrultusunda hazırlayarak üretilebilir hale getirmektir.
 
Bölümün Hedefi
1) Profesyonel iş yaşantısı içinde kullanılabilir istihdam becerileri kazandırarak öğrencilerin iş yaşantısına uyumunu sağlamak.
2) Tarihi, kültürel ve sosyal bağlarla gündelik tasarım unsurlarını birleştirerek kullanılabilir ve kabul edilebilir ürünler ortaya konulmasını sağlamak.
3) Öğrencilerin mevcut tasarım kabiliyetleri ile profesyonel yaşantının eşleştirilmesi sağlanarak öğrencilerin profesyonelleşmesine olanak tanımak.
4) Sorumluluğunun farkında olarak sosyal, ahlaki ve etik değerlerini olumlu yönde geliştirmek.
5) Grafik tasarım, reklamcılık ve iletişim tasarımları alanları ile ilişkili olarak daha ileri eğitim için öğrencileri hazırlamak. 
6) Grafik tasarımın, Basın Yayın Teknolojileri, İletişim, Reklamcılık ve Pazarlama uyumunu sağlayarak mezun olan öğrencinin piyasada etkinliğini arttırmak.
Kariyer Olanakları

Reklam Ajansları, şirketlerin reklam birimleri, multimedya ajanslar, gazeteler, dergiler, matbaalar, yayın şirketleri

Çalışma Olanakları
Yazılı Basın (gazete, dergi), TV Kanalları, Reklam Ajansları, Yayınevleri, Matbaalar, Ambalaj Sektörü, Fotoğraf Stüdyoları, Sosyal Medya, Medikal Ajanslar, Dijital Basım, Animasyon, Web Tasarımı, Kamu ve özel kuruluşların tanıtım bölümleri.
 
Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

Basim ve Yayin Teknolojileri

Dikey Geçiş ile Geçilen Bölümler
Fotoğraf, Fotoğraf Video, Grafik, Animasyon, Grafik Sanatları, Grafik Tasarım, Görsel İletişim, Görsel İletişim Tasarımı, Görsel
Sanatlar ve İletişim Tasarımı,İletişim Tasarımı, İletişim ve Tasarım.
Kontenjanlar
2019-2020
ÖSYS - Genel - Normal Öğretim
%50 BURSLU
Kontenjan 37
Puan Türü TYT
Taban Puanı 182.11968
Taban Sırası 1736443
%75 BURSLU
Kontenjan 17
Puan Türü TYT
Taban Puanı YENİ
Taban Sırası YENİ
%100 BURSLU
Kontenjan 6
Puan Türü TYT
Taban Puanı 294,75079
Taban Sırası 434000
ÖSYS - Genel - İkinci Öğretim
%50 BURSLU
Kontenjan 13
Puan Türü TYT
Taban Puanı 201.20894
Taban Sırası 1555929
%75 BURSLU
Kontenjan 39
Puan Türü TYT
Taban Puanı 228,64541
Taban Sırası 1146000
%100 BURSLU
Kontenjan 6
Puan Türü TYT
Taban Puanı 282,71638
Taban Sırası 525000