Bölümün Amacı
Sevgili Öğrencilerimiz,   Reklamcılık bölümü olarak eğitim ve öğretimdeki temel amacımız; global ve ulusal alanda 21. yüzyılın ilk çeyreğinde büyük bir devinimle gelişen ve gelişmeye de devam etmekte olan reklam sektörünün iş gücü ihtiyacını karşılayabilmek üzere alanında uzman nitelikte ...

Bölümün Geleceği
Dijitalleşmeye devam eden dünyada pazarlama araçlılarının en önemlisi olan reklamcılık, gelecekte de önemini ve popülerliğini koruyacak bir alan. Reklamcılık mezunları ajanslarda metin yazarlığı, içerik editörlüğü, sosyal medya uzmanlığı, dijital pazarlama uzmanlığı, stratejistlik, müşteri ilişkil ...

Kariyer Olanakları
Reklamcılık Bölümü olarak mezunlarımız; kamu ve özel sektörlerde çalışma imkanına sahip olabilmektedirler.   Kariyerlerine akademide de devam edebilmektedirler.   Gazete, radyo, televizyon, dergi gibi geleneksel reklam mecralarındaki ya da internet, sosyal ağ gibi yeni medyanın b ...

Kimler Seçmeli

Yaratıcılığı yüksek, üretken, teknolojiye meraklı, dinamik bir yapıya sahip, girişimci, meraklı, özgüvenli, güncel gelişmeleri takip eden, kişilerarası iletişim becerileri gelişmiş ve reklamcılığa ilgi duyanlar tercih edebilir.  

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

Reklamcılık Bölümü öğrencilerimiz İletişim Fakülteleri ve Uygulamalı Bilimler Yüksekokulları bünyelerindeki aşağıdaki bölümlere yatay geçiş yapabilmektedirler:

 

  • İletişim Fakülteleri bünyesinde: "Reklam Tasarımı ve İletişim", "İletişim Tasarımı", “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık”, “Reklamcılık”, “Radyo Televizyon ve Sinema”, “Televizyon- Sinema”, “Gazetecilik”, “İletişim Bilimleri”, “Görsel İletişim Tasarımı” ve “Yeni Medya”.

 

  • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulları bünyesinde: “Halkla İlişkiler ve Tanıtım”, “Radyo-Televizyon” ve “Reklamcılık”.

 

Kontenjanlar

2022-2023

YKS-Genel-Normal Öğretim
%50 İNDİRİMLİ SÖZ
Kontenjan 25
Taban Puanı
Taban Başarı Sırası
BURSLU SÖZ
Kontenjan 5
Taban Puanı 300,25138
Taban Başarı Sırası 113130
kariyer danışmanımız seni arasın
Kariyer Danışmanımız Seni Arasın