Videolar için görsellere tıklayınız
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü, yeniliklere açık olabilen, yaratıcı düşünce kabiliyeti olan, görsel sanatlara ilgi duyan, kendini geliştirmeye açık olan, çözüm üretme yeteneği olan ve estetik algısı yüksek olan kişiler için uygun bir meslek olacaktır.
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü; dört yıllık lisans eğitiminde, yaşam boyu öğrenmenin ilk adımı olarak, iç mekân ve çevresinin tasarım ve planlama alanlarında olası problemleri ve farklı düzenlemelerini, yenilikçi, özgün ve sürdürülebilir yeni fikirler geliştirebilen, iç mimari ve insan-çevre ilişkisi konularında uzmanlaşmış iç mimarlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
İç mekân ve çevresinin tasarım ve planlama alanlarındaki olası problemlerini yenilikçi, özgün ve sürdürülebilir fikirler ile çözebilen, iç mimari ve insan-çevre ilişkisi konularında uzmanlaşmış iç mimarlar yetiştirmek; İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümünün günümüzde sürdürdüğü ve gelecekte de sürdürmeyi hedeflediği amacıdır. Günümüzde olduğu gibi gelecekte de yerel, bölgesel, ulusal ve kültürel duyarlılıkla ve etik değerlere uygun olarak disiplinler arası çalışmalar yapan iç mimarlar yetiştirilmeye devam edilecektir.
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü mezunları; ikinci ve üçüncü yıl sonunda, yaz stajlarını yapmaya başladıkları dönemde ilk kariyer yolu ile karşılaşırlar. Mezun oldukları zaman ise, kendi kurduğu veya sektördeki mimarlık ve iç mimarlık tasarım ofislerinde, inşaat ekiplerini içerisinde ve özel veya devlet kurumlarını kapsayan geniş yelpazede çalışma imkânına sahiptirler. Ayrıca akademik kariyer de yapabilirler.
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü, yeniliklere açık olabilen, yaratıcı düşünce kabiliyeti olan, görsel sanatlara ilgi duyan, kendini geliştirmeye açık olan, çözüm üretme yeteneği olan ve estetik algısı yüksek olan kişiler için uygun bir meslek olacaktır.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
Almanya’da 2002’de kurulan ve Avrupa Kalite Güvencesi Birliği üyesi olan AQAS, Dünya genelinde 5000’den fazla programın değerlendirmesini yapmış bir kuruluştur. 90’dan fazla Alman üniversitesinin üyesi olduğu eğitim programlarının akreditasyonunu gerçekleştirmiştir. Verdiği akreditasyon, akredite edilen programın Avrupa standartları ve ilkelerine uygun olduğunu belgeliyor
Üniversitemiz ön lisans ve lisans programlarına “Yükseköğretim Kurumlarında Ön lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” doğrultusunda kontenjan dâhilinde yatay geçişle öğrenci kabul edilmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi öğrencileri bilimsel ve teknolojik gelişmelere açık, her alanda kendine güvenen, çalışacağı sektöre göre ekip çalışmasına, etik değerlere ve problem çözme becerisine sahip eleştirel düşünme yeteneği kazanmış gençlerdir. Aynı zamanda alanında lider olmayı hedefleyen, proaktif davranışları benimsemiş, Gelişimli olmanın ayrıcalıklı dünyasını keşfedip dünyaya alternatif bakış açılarını kazandırmaya çalışan, toplumsal sorumluluk bilinci ile donatılmış, geleceğe ümit, azim ve inançla bakan özgün bireylerdir.