Videolar için görsellere tıklayınız
İç Mimarlık bölümü, görsel sanatlara ilgi duyan, üç boyutlu düşünce yeteneğine sahip, eleştiriye açık, ikna kabiliyet güçlü ve yenilikleri, güncel uygulamaları takip eden kendini sürekli olarak geliştirmeye açık tutabilecek kişiler için uygun bir meslek tercihi olacaktır.
İç Mimarlık Bölümü, yaşam boyu öğrenme sürecinin ilk adımı olarak, lisans eğitiminin başlangıç
yılından itibaren edindiği mesleki, kültürel ve sosyal bilgileri meslek hayatlarına aktararak verimli,
özgün, sürdürülebilir, yeni konsept, mobilya ve tasarımlar üretebilecek iç mimarlar yetiştirmeyi
amaçlamaktadır
Son yıllarda hızla gelişen teknoloji ve toplumun değişen yaşam şekilleri ile kullanıcıların farklılaşan ihtiyaçları, iç mimarlık ve mekân tasarım anlayışını da etkilemiştir.. Bu değişim ile iç mekân tasarımları sadece tek bir işleve yanıt vermemekle birlikte birden fazla işleve, kullanıcının fiziksel, psikolojik ve sosyal ihtiyaçlarını gözeterek çözüm sağlamaktadır. İç mimarlar; günümüzde ve de gelecekte kullanıcının değişen tüm mekânsal ihtiyaçlarını bütüncül bir bakış açısıyla çözüme kavuşturmaya devam edecektir.
İç Mimarlık bölümü mezunları; dört yıllık eğitim içerisinde iki yaz stajını tamamladıktan sonra,mobilya tasarımından, fuar, vitrin, stant, sahne ve stüdyo dekorları gibi daha hızlı sonuçlandırılanprojelere, konuttan otel gibi birçok farklı fonksiyonları bir arada bulunduran kompleks yapıların,tasarlanması, projelendirilmesi ve hayata geçirilmesi süreçlerinde görev alabilirler. Kendi kurduklarıtasarım ofislerinde, özel şirketlerin iç mimari tasarım uygulama ve koordinasyon ekiplerinde ve devletkurumlarındaki proje ekiplerinde çalışabilmektedirler. Lisans eğitimleri sonrasında eğitim hayatlarına devam ederek akademik kariyeri de tercih edebilirler.
İç Mimarlık bölümü, görsel sanatlara ilgi duyan, üç boyutlu düşünce yeteneğine sahip, eleştiriye açık, ikna kabiliyet güçlü ve yenilikleri, güncel uygulamaları takip eden kendini sürekli olarak geliştirmeye açık tutabilecek kişiler için uygun bir meslek tercihi olacaktır.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde görev alan, alanlarında deneyimli ve donanımlı kişilerdir. Kaygı ve Motivasyon, Verimli Ders Çalışma Teknikleri, Sınav Sistemi, Meslek Seçimi gibi birçok konuda bilgi almak istiyorsanız “Rehberlik Uzmanını” seçtikten sonra uzmanımız tarafından bilgi almak istediğiniz tarihi ve saat dilimini de girmeniz gerekmektedir.
Almanya’da 2002’de kurulan ve Avrupa Kalite Güvencesi Birliği üyesi olan AQAS, Dünya genelinde 5000’den fazla programın değerlendirmesini yapmış bir kuruluştur. 90’dan fazla Alman üniversitesinin üyesi olduğu eğitim programlarının akreditasyonunu gerçekleştirmiştir. Verdiği akreditasyon, akredite edilen programın Avrupa standartları ve ilkelerine uygun olduğunu belgeliyor
Üniversitemiz ön lisans/lisans programlarına “Yükseköğretim Kurumlarında Ön lisans ve Lisans düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” doğrultusunda kontenjan dahilinde yatay geçişle öğrenci kabul etmektedir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi öğrencileri bilimsel ve teknolojik gelişmelere açık, her alanda kendine güvenen, çalışacağı sektöre göre ekip çalışmasına, etik değerlere ve problem çözme becerisine sahip eleştirel düşünme yeteneği kazanmış gençlerdir. Aynı zamanda alanında lider olmayı hedefleyen, proaktif davranışları benimsemiş, Gelişimli olmanın ayrıcalıklı dünyasını keşfedip dünyaya alternatif bakış açılarını kazandırmaya çalışan, toplumsal sorumluluk bilinci ile donatılmış, geleceğe ümit, azim ve inançla bakan özgün bireylerdir.